Zaznacz stronę

InnovaCommerce POS

Oprogramowanie InnovaCommerce box

Najlepsze oprogramowanie POS Prestashop dla sklepu fizycznego 100% zintegrowane i kompatybilne, z synchronizacją w czasie rzeczywistym z Twoim sklepem internetowym Teraz sprzedaż w sklepie internetowym Prestashop i w Twoim fizycznym sklepie nie stanowi problemu. Z InnovaCommerce POS, teraz magazyn zostanie ujednolicony, ponieważ będziesz korzystać z jednej bazy danych, sklepu internetowego PrestaShop. W pełni automatycznie i bez synchronizacji na żądanie, jak w innych Programów POS.

Ale możesz również użyć go jako Program PrestaShop POS dla fizycznego sklepu bez potrzeby sprzedaży w Internecie, zainstalował lokalne środowisko i jeśli kiedyś będziesz chciał sprzedawać w Internecie, będziesz miał wszystko dostępne i w mniej niż godzinę, możesz wgrać wszystko do Internetu i rozpocząć sprzedaż na obu stronach w ujednolicony sposób.

Czyż to nie wspaniałe?

Ważne rzeczy, które powinieneś wiedzieć o InnovaCommerce POS

W 100% zintegrowany z Twoim sklepem internetowym

Wreszcie masz oprogramowanie PrestaShop POS, z którym możesz pracować w swoim fizycznym sklepie, nie martwiąc się o swój sklep internetowy. Teraz możesz sprzedawać ze spokojem, ponieważ będziesz korzystać z jednej akcji dla obu sklepów. Kiedy sprzedajesz w swoim lokalnym sklepie, zapasy zostaną odjęte z bazy danych i nie będziesz już mógł sprzedawać w swoim sklepie PrestaShop, jeśli nie ma więcej zapasów, unikając w ten sposób tak problematycznych przerw w zapasach.

Kompatybilny z Prestashopem 1.6 i 1.7

InnovaCommerce TPV jest kompatybilna z PrestaShop w wersji 1.6 i 1.7, osiągając pełną integrację z bazami danych tych wersji. W ten sposób osiągnęliśmy optymalne funkcjonowanie oprogramowania TPV i całkowitą integrację z Państwa fizycznym sklepem.

.

Wersje kompatybilne: PrestaShop 1.6 i 1.7

Obsługiwane w wielu językach oprogramowanie POS

InnovaCommerce POS jest wielojęzyczna, więc możesz korzystać z programu w swoim ojczystym języku, będąc tłumaczonym na hiszpański, angielski, francuski i portugalski. Pracujemy nad tłumaczeniem na kilka języków, aby zapewnić jak największy zasięg. Jeśli Twój język nie znajduje się na liście obsługiwanych języków lub w którym pracujemy, możesz pomóc nam w tłumaczeniu programu na Twój język.

Profesjonalne wsparcie i szkolenia dostosowane do potrzeb klienta

Podczas zawierania umowy subskrypcji na InnovaCommerce, zaoferujemy Ci wsparcie, którego potrzebujesz w przypadku każdego problemu, jaki możesz mieć.

Jeśli potrzebujesz kursu, aby dowiedzieć się, jak korzystać z programu natychmiast, oferujemy również spersonalizowane szkolenia, tak aby można było rozpocząć działalność natychmiast.

Kompatybilny z systemami operacyjnymi Windows

InnovaCommerce jest kompatybilny z systemami Windows 7, Windows 8 i Windows 10. Nie jest kompatybilny z żadnym poprzednim systemem, takim jak Windows XP. Aby dysponować tak potężnym, niezawodnym i nowoczesnym oprogramowaniem POS dla sklepów, musieliśmy zrezygnować z obsługi starszych systemów operacyjnych, ponieważ Microsoft nie obsługuje systemów wcześniejszych niż Windows 7.

Niezgodność z innymi środowiskami instalacyjnymi

Niestety nasze oprogramowanie POS nie działa poprawnie w nierodzimych środowiskach Windows. Dlatego nie jest on kompatybilny ani z systemami operacyjnymi Apple Mac, ani z dystrybucjami Linuksa. InnovaCommerce nie zachowuje się poprawnie na maszynach wirtualnych ani nie współpracuje z Windows Remote Desktop.

Oficjalna Dokumentacja i FAQ Wiki

Masz wszystkie potrzebne informacje, aby szybko i łatwo nauczyć się korzystać z aplikacji. Z łatwymi do zrozumienia tekstami bez technicznych języków, aby uniknąć zamieszania. Zobaczysz, że InnovaCommerce TPV nie ma żadnej złożoności w codziennym użytkowaniu. Kompletna wiki, z wszystkimi wyjaśnieniami dotyczącymi funkcjonalności programu.

Aktualizacje dla nowych funkcji

Przy zawieraniu umowy abonamentowej z InnovaCommerce TPV użytkownik będzie miał dostęp do ciągłych automatycznych aktualizacji w celu rozwiązywania wszelkich zdarzeń, które mogą wystąpić w programie, jak również do nowych funkcji. Jeśli brakuje Ci jakiejkolwiek funkcjonalności w Twoim oprogramowaniu POS, poproś o nią nasz dział sprzedaży.

GŁÓWNE CECHY CHARAKTERYSTYCZNE TPV

Faktura uproszczona

Dla każdej dokonanej sprzedaży zostanie wygenerowany uproszczony bilet lub faktura. W bilecie tym, oprócz danych związanych ze sprzedażą, pojawią się informacje dotyczące pracownika, który dokonał sprzedaży, data, uproszczony numer faktury lub zamówienia oraz podział podatku. Można dostosować bilet poprzez zmianę nagłówka, podgłówka i stopki biletu z taką ilością linii, jaka jest potrzebna, a także poprzez wybór logo dla biletu. Szerokość biletu jest wybierana ręcznie i jest również kompatybilna ze starszymi drukarkami, które drukują w formacie RAW, unikając spowolnienia spowodowanego właściwościami drukarki.

Bilety regalo

InnovaCommerce POS umożliwia wydrukowanie biletu upominkowego, który można przekazać klientom na ich życzenie. Bilet ten różni się od zwykłego biletu tylko tym, że nie drukuje cen każdego z produktów ani całości biletu. Dodatkowo, jako dodatkowe informacje identyfikujące sprzedaż w przypadku ewentualnego zwrotu, podany jest numer zamówienia. Dlatego jest to tylko bilet na wymianę produktów, ponieważ nie jest to faktura uproszczona.
W przypadku zakupu przez klienta konieczne jest przekazanie go innej osobie, która może chcieć go później zmienić.

Rabaty i kupony

Jeśli chcesz dokonać zniżki na aktualny bilet, możesz to zrobić na linii biletu lub na całym bilecie. Zniżka ta może być procentowa lub stała. W punkcie sprzedaży zostanie dodana nowa linia biletu z wyszczególnieniem kwoty zniżki i koncepcji. Jeśli Twój klient posiada kupon rabatowy lub bon upominkowy z Twojego sklepu internetowego, będzie mógł z niego skorzystać. Punkt sprzedaży będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie wszystkich niezbędnych czynności, wskazując na bilecie sprzedażowym wykorzystanie tego kuponu i wynik tego samego lub rodzaju zniżki.

Punkty lojalnościowe

Przy każdym zakupie klienci będą mieli do dyspozycji system punktowy, dzięki któremu będą mogli wymienić go na zniżki przy kolejnych zakupach.
Aby korzystać z systemu punktów lojalnościowych klienta w połączeniu z PrestaShop, musisz tylko aktywować moduł lojalnościowy (lub nagrodę klienta) w swoim sklepie internetowym, moduł ten jest domyślnie dostępny w wersji 1.6 PrestaShop.
Po aktywacji, należy go skonfigurować zgodnie z potrzebami. Podczas gdy moduł jest aktywny, kiedy dokonujesz sprzedaży z punktu sprzedaży powiązanego z klientem sklepu internetowego, automatycznie przypisze mu swoje punkty dokładnie tak, jakby dokonał zakupu za pośrednictwem Twojej strony internetowej, dodatkowo Twój klient będzie mógł zapoznać się z tymi informacjami za pośrednictwem Twojego sklepu internetowego.
Dla PrestaShop 1.7 nie jest on domyślnie dostępny, ale można go kupić na stronie www.innovadeluxe.com.
Klient będzie mógł korzystać z punktów w sieci, nawet jeśli dostał je w fizycznym sklepie,

Szybkie kody funkcyjne

Z pola wprowadzania kodu InnovaCommerce POS, można wykonywać operacje za pomocą zaawansowanych poleceń. Możesz powtórzyć ostatni wprowadzony wiersz, zmienić ilość produktów do następnego wiersza, skojarzyć wybranego klienta ze sprzedażą lub zastosować kupon rabatowy. Tego typu operacje są bardzo przydatne w przypadku bardzo powtarzalnych zadań, ponieważ oszczędzają dużo czasu w codziennej pracy. Zalecamy, aby uczyć się ich na pamięć. Inne opcje dostępne są również z panelu opcji za pomocą prostych przycisków.

Przepływ środków pieniężnych

Z InnovaCommerce TPV będziesz miał całkowitą kontrolę nad wszystkimi przychodzącymi i wychodzącymi pieniędzmi z Twojej kasy. Wszystkie te ruchy będą mogły zostać odzwierciedlone w Twojej bazie danych, automatycznie powiązane z bieżącą sesją i odzwierciedlone w późniejszym zamknięciu kasy. Będziesz miał kontrolę nad pieniędzmi, po prostu sprawdzając codzienne zamknięcia. W ten sposób będziesz wiedział, jakiego dnia miałeś jakieś niedopasowanie i skąd mogło się ono wziąć.

Transfery między sklepami

Jeśli Twoja firma posiada kilka fizycznych zakładów, w których sprzedajesz te same produkty, dość często będzie trzeba wysyłać produkty z jednego sklepu do drugiego w celu dokonania sprzedaży produktów, które zostały sprzedane, ale które są dostępne w innym z Twoich sklepów. Z InnovaCommerce TPV będzie w stanie zarządzać tymi transferami, TPV będzie odpowiedzialna za aktualizację zapasów w każdym z magazynów przypisanych do każdego fizycznego sklepu.

Tworzenie produktu

InnovaCommerce POS pozwala na rejestrację produktów bezpośrednio z POS. Tworzenie szybkich produktów do natychmiastowego wprowadzenia do sprzedaży. Na przykład, jeśli paczka przychodzi od Twojego dostawcy i chcesz ją sprzedać bez oczekiwania na zarejestrowanie jej w Twojej bazie danych, dodaj produkt z podstawowymi danymi do sprzedaży w punkcie sprzedaży, a następnie uzupełnij pozostałe informacje z panelu Prestashop lub z funkcji zarządzania InnovaCommerce. Jeśli produkt zawiera kod kreskowy, wystarczy przepuścić go przez czytnik, wypełnić wymagane informacje i będzie można dodać je do biletu. Kompletne tworzenie produktów jest dostępne, ze wszystkimi ich danymi, tak jakbyś tworzył je sam z panelu Prestashop.

Ładowanie zamówienia internetowego

Aby ułatwić klientom proces zakupowy dzięki modułowi POS oraz modułowi odbioru i płatności w sklepie, dostępnym pod adresem www.innovadeluxe.com, umożliwisz swoim klientom składanie zamówień w swoim wirtualnym sklepie Prestashop, ale zlecisz im płacenie w sklepie fizycznym, zwiększając możliwości płatności i oszczędzając na kosztach wysyłki, co pozwoli Ci na zwiększenie wolumenu ich zakupów. W tym celu punkt sprzedaży zawiera opcję pobierania zamówień złożonych w sieci (sklep internetowy). Po pobraniu zamówienia złożonego z Internetu, POS wykryje klienta, z którym zamówienie jest związane i przeprowadzi cały proces tak, jakby zamówienie zostało opłacone z sieci (sklep internetowy).

Bilety parkingowe

Bardzo częstym przypadkiem w fizycznych sklepach jest konieczność zaparkowania sprzedaży, otwarcia nowego biletu, a następnie kontynuowania poprzedniej sprzedaży. Możesz zaparkować tyle biletów, ile potrzebujesz i odzyskać je później, będąc w stanie zająć się potrzebami innych klientów. Nie martw się o to, czy którykolwiek z produktów na zaparkowanym bilecie jest sprzedawany online, POS zarezerwuje produkty odejmując je od ogólnego stanu zapasów, tak aby nie zostały sprzedane online do czasu zakończenia sprzedaży w fizycznym sklepie. Jeśli anulujesz zaparkowany bilet, zarezerwowane zapasy będą ponownie dostępne w sklepie internetowym na sprzedaż.

Klienci posiadający sprzedaż kredytową

Dzięki InnovaCommerce POS będziesz miał możliwość dokonywania sprzedaży kredytowej od klienta, który został wcześniej przypisany do Twojego konta. Aby przypisać ten kredyt do klienta, masz do dyspozycji sekcję w punkcie sprzedaży specjalnie w tym celu. Po przyznaniu kredytu, należy powiązać sprzedaż bieżącego biletu z klientem i zastosować go na jego konto. Później będziesz mógł odebrać dług, generując paragon z punktu sprzedaży, z odzwierciedleniem płatności w księgowości i sklepie Prestashop.

Codzienne zamknięcia gotówkowe

Sklep pomaga w codziennym zamykaniu gotówki. Z okna terminala po zamknięciu bieżącej sesji terminalowej, kwota sprzedana w każdej z metod płatności zostanie odzwierciedlona, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć metody płatności najczęściej używane przez Twoich klientów. W tym oknie będziesz mógł wskazać kwotę w kasie, a TPV wskaże, czy Twoja kasa doznała jakiejkolwiek awarii podczas otwartej sesji. Możesz sprawdzić całą historię zamknięć dokonanych na Twoim terminalu, otrzymując szczegółowy podział metod płatności i podatków, uzyskując wszystkie informacje niezbędne do przedstawienia kwartalnych podatków.

Zaawansowana wyszukiwarka

Aby umożliwić jak najszybsze wyszukiwanie, POS zawiera zaawansowaną wyszukiwarkę produktów, w której można wyszukiwać produkty według EAN13, kodów UPC, referencji produktu, nazwy produktu lub kategorii domyślnej. Wystarczy, że wybierzesz produkt lub kombinację z uzyskanych wyników wyszukiwania, a produkt zostanie dodany do Twojego zgłoszenia. Dostęp do tej wyszukiwarki jest bardzo łatwy dzięki interfejsowi POS, ponieważ jest ona doskonale przystosowana do pracy z ekranami dotykowymi oraz do pracy z komputerami z myszą i klawiaturą.

Multi-magazyn, multisklep...

Czy w Prestashopie masz konfigurację multi-store? Konfigurację multi-store? Obie? POS zastanawia się nad wszystkim. Do każdego terminala możesz przypisać sklep swojego multistore’u, a jeśli tak, to sklep tego multistore’u, będąc w stanie wygenerować sieć punktów sprzedaży połączonych z różnymi sklepami różnych sklepów (idealne rozwiązanie dla sklepów franczyzowych lub sieciowych). Zapoznaj się z sekcją Używanie InnovaCommerce, a zobaczysz wszystkie możliwości.

Tworzenie etykiet

Kiedy otrzymujesz zamówienie od dostawcy, zazwyczaj oznaczasz je ceną i kodem kreskowym, które mu przypisałeś, tak aby klient mógł zobaczyć cenę i łatwo dodać ją do kasy za pomocą czytnika kodów. Z InnovaCommerce TPV można wygenerować etykiety dla produktów z szablonami marki APLY. Wybierasz produkt, informacje, które mają być wyświetlane i gotowe do druku.

Asignar venta a un cliente

Las ventas realizadas desde el TPV por defecto se asocian a un cliente creado en la instalación inicial del programa. Es el cliente TPV y usa la dirección de tu tienda para el cálculo de impuestos y precios específicos. Estas ventas no generan factura en la tienda online, ya que estas no serían fiscalmente correctas. En su lugar genera una factura simplificada. Si deseas asociar la venta a un cliente puedes hacerlo, selecciona el cliente y selecciona la dirección a la que se asocia la venta, de esta manera se calcularán los precios específicos y descuentos asociados al cliente. Una vez finalizada la venta, se creará una factura asociada al pedido. De no existir el cliente puede crearse desde el TPV y posteriormente seleccionarlo.

Dodawanie linii manualnych

W niektórych firmach bardzo często pobiera się opłaty za pracę lub manipulacje, które normalnie nie istnieją jako produkt w bazie danych sklepu, na przykład w sklepach, które posiadają warsztat, taki jak telefony komórkowe lub rowery. W tym celu InnovaCommerce POS ma możliwość stworzenia “Ręcznych Linii” na biletach. Może być również tak, że otrzymałeś nowy towar i nie zarejestrowałeś go jeszcze w swoim sklepie, ale chcesz szybko sprzedać niektóre jednostki, możesz dodać go jako ręczny wiersz w bilecie i zamknąć jego sprzedaż. Aby utworzyć ręczną linię wystarczy wskazać jednostki, pojęcie, które mają być pobierane, ich cenę bazową oraz podatek, który ma być zastosowany. To takie proste.

Edycja biletów

InnovaCommerce POS pozwala na edycję linii już utworzonego biletu. Z POS można modyfikować końcową cenę produktu “w locie” lub jednostek dodanych do biletu. Wystarczy aktywować ręczną edycję linii, dwukrotnie kliknąć na pole, które ma być edytowane, a InnovaCommerce TPV przeprowadzi wszystkie niezbędne obliczenia w czasie rzeczywistym, aby w razie potrzeby przenieść stan magazynowy. Jeśli chcesz anulować sprzedaż lub usunąć istniejącą linię, możesz to zrobić szybko i łatwo. Nie martw się o zapasy, InnovaCommerce POS dba o wszystko bezpiecznie, aktualizując bazę danych.

Drukowanie faktur prawnych

Kiedy klient przychodzi do sklepu i dokonuje zakupu, zazwyczaj przekazuje mu paragon zakupu, który jest fakturą uproszczoną, ale klient może poprosić o zwykłą fakturę. Jeśli sprzedaż danemu klientowi została skojarzona z InnovaCommerce POS, można wygenerować fakturę zakupu i wydrukować ją z POS, wystarczy podłączyć normalną drukarkę A4 do urządzenia POS, można używać obu typów drukarek. Możesz to zrobić łatwo, a Twój klient będzie zadowolony.

Zwroty z punktu sprzedaży

Możesz zarządzać zwrotami z punktu sprzedaży w prosty sposób, dodać produkty do swojego biletu i edytować linię, oznaczyć tyle negatywnych jednostek, ile masz zamiar wrócić, Zapasy zostaną dodane automatycznie. Aby zwrot ten był fiskalnie poprawny, należy dodać do biletu ręczny wiersz wskazujący jako pojęcie uproszczoną fakturę lub fakturę, na której dokonuje się zwrotu. Można również użyć przycisku tworzenia zwrotu i postępować zgodnie z instrukcjami, aby zwrócić zakup klientowi. Jeśli zakończysz ją na koncie klienta, kwota ta będzie dostępna jako kredyt.

Dodaj z czytnikiem kodów

Jeśli masz kody kreskowe swoich produktów skonfigurowanych w sklepie Prestashop, możesz je dodać bezpośrednio za pomocą czytnika kodów. Wystarczy zeskanować kod produktu lub jedną z jego kombinacji, a punkt sprzedaży doda produkt do biletu z wybranymi przez Ciebie jednostkami. Jeśli masz więcej niż jeden produkt z tym samym odniesieniem, nie martw się, po zeskanowaniu produktu w punkcie sprzedaży wyświetli się nowe okno wyboru ze wszystkimi produktami, które pasują do zadanego zapytania, co pozwoli Ci wybrać jeden z nich bardzo łatwo.

Wielu użytkowników

Jeśli masz firmę, w której masz kilku sprzedawców, ale masz tylko jedną ladę z jednym systemem POS, dzięki InnovaCommerce TPV wszyscy Twoi pracownicy mogą pracować w tym samym POS i w tym samym zakładzie. Kiedy pracownik idzie na sprzedaż, może się zidentyfikować, a sprzedaż zostanie powiązana z jego kontem pracowniczym, abyś mógł zachęcić najlepszych sprzedawców w swoim sklepie, wszystko czego potrzebujesz to subskrypcja InnovaCommerce.

Odbiór towaru

Odbieraj zamówienia od dostawców w swoim fizycznym sklepie i rejestruj je w swoim sklepie poprzez InnovaCommerce lub aktualizuj w punkcie sprzedaży stan zapasów w sklepie, jeśli są to produkty zastępcze. InnovaCommerce POS zajmuje się całym zarządzaniem aktualizacjami w bazie danych poprzez przypisanie zapasów do sklepu powiązanego ze sklepem fizycznym, jeśli jest ich kilka lub do sklepu ogólnego, jeśli jest tylko jeden.

Ekran dotykowy POS, komputer lub tablet

Interfejs POS został zaprojektowany tak, aby pasował do każdej wielkości monitora bez konieczności wykonywania jakichkolwiek operacji z Twojej strony. Jako opcje wyświetlania można wybrać wyświetlanie zdjęć produktów lub tekstu, a także zmianę nazwy produktu na referencyjną oraz wybór jednego z czterech różnych trybów wyświetlania. Z tego samego interfejsu można wyczyścić lokalną pamięć podręczną obrazów za pomocą jednego przycisku, a obrazy zostaną pobrane ponownie automatycznie i w tle, aby zapobiec spowolnieniu systemu. Bardzo przydatne, jeśli widzisz, że masz problem z obrazami produktów. Teraz także specjalny widok do zainstalowania na tabletach Windows.

GŁÓWNE FUNKCJE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM

InnovaCommece to rozwiązanie, które zawiera dużą liczbę przydatnych funkcji do zarządzania zarówno sklepami fizycznymi, jak i sklepem internetowym PrestaShop. Dodatkowo, dzięki integracji z modułami Premium dla sklepów PrestaShop, będziesz miał nowe funkcjonalności.
KLIENCI

Pełne zarządzanie klientem

Będziesz mógł uzyskać dostęp do informacji o wszystkich klientach w swoim sklepie Prestashop, jak również tworzyć nowych klientów lub edytować istniejących. Zawiera on arkusz podsumowujący klienta, z którego można bezpośrednio utworzyć nowy adres, zobaczyć złożone zamówienia i ręcznie powtórzyć każde z nich, a także inne informacje przydatne w codziennej pracy. Zakładka klienta zoptymalizowana pod kątem składania zamówień telefonicznych od stałych klientów.

Zarządzanie kredytami

Możesz przypisywać kredyty swoim klientom za sprzedaż za pośrednictwem punktów sprzedaży lub telefonicznie. Jeśli wynegocjowaliście Państwo specjalne warunki finansowania, z tej sekcji będziecie mogli zaznaczyć, do jakiej kwoty można kupić w Waszym fizycznym sklepie bez konieczności płacenia w momencie zakupu. Jest to opcja, z której należy skorzystać ze względu na to, że pobraliście Państwo opłatę z góry, lub też przekazaliście opłatę do ich banku po osiągnięciu oznaczonej kwoty.

Zarządzanie adresami

InnovaCommerce umożliwia dostęp do wszystkich adresów klientów dostępnych w Twoim sklepie PrestaShop. Pozwala to na tworzenie nowych adresów dla klientów, edycję istniejących oraz wyświetlanie tych adresów na mapie w celu szybkiego zlokalizowania obszaru, w którym znajduje się klient. Bardzo przydatne, jeśli chcesz wiedzieć, do której z twoich reklam należy ten klient.

Sprzedawcy i handlowcy

Jeśli twoja firma współpracuje z handlowcami, którzy odwiedzają twoich klientów, aby złożyć zamówienie, lub jeśli masz różnych handlowców, w InnovaCommerce będziesz w stanie utrzymać zarządzanie nimi. Będziesz mógł stworzyć Sprzedawców/Komerantów, którzy otrzymają prowizję od wszystkich sprzedaży od klientów powiązanych z Twoim kontem lub od innych powiązanych sprzedawców. Z kilkoma poziomami sprzedawców, z których każdy otrzymuje odpowiednią prowizję.

Zarządzanie grupą klientów

Możesz zarządzać informacjami o wszystkich grupach klientów dostępnych w Twoim sklepie PrestaShop lub tworzyć nowe grupy klientów dla Twojego fizycznego biznesu z InnovaCommerce i będziesz miał możliwość edycji grup, tworzenia nowych grup i zarządzania statusem istniejących grup. Będziesz mógł zastosować zniżki według kategorii, jak również z PrestaShop.
Nie musisz wchodzić do sklepu internetowego, aby wykonać te zadania.
PRODUKTY

Zarządzanie katalogiem produktów

Możesz szybko i łatwo zarządzać katalogiem produktów swojego sklepu internetowego i fizycznego sklepu, albo z wieloma sklepami (PrestaShop 1.6), albo z wykorzystaniem multistore’u Prestashop. Możesz aktywować i dezaktywować produkty, dodawać nowe produkty do swojego katalogu lub modyfikować istniejące produkty. Tworzenie produktów z kombinacjami w jednym kroku. Generuj kombinacje produktów automatycznie za pomocą naszego generatora kombinacji, musisz tylko wybrać atrybuty i wartości produktu.

Tworzenie etykiet produktów

Etykiety dla produktów można generować przy użyciu najpopularniejszych szablonów marki APLI. Wystarczy wybrać szablon, którego chcesz użyć, produkt, który ma być oznakowany i liczbę etykiet, które chcesz. Można drukować etykiety wskazujące oryginalną cenę produktu oraz jego obniżoną cenę. Dobry sposób na etykietowanie produktów, albo do użytku w fizycznym sklepie, wskazując obniżone ceny, albo do kontroli produktów w sklepie internetowym Prestashop. Wszystko w bardzo prosty sposób.

Zarządzanie kategorią

Zarządzaj kategoriami produktów dla swojego sklepu internetowego i fizycznego sklepu oraz konfiguruj kategorie swoich punktów sprzedaży. Przeglądaj, edytuj i zmieniaj przypisanie istniejących kategorii lub dodawaj nowe dla każdego z Twoich sklepów, albo z wieloma magazynami (tylko PrestaShop 1.6), albo z wieloma sklepami.

Generowanie atrybutów i wartości

Aby dopełnić zarządzania swoimi produktami, można również tworzyć atrybuty i wartości dla kombinacji produktów z InnovaCommerce. Będziesz mógł zarządzać już istniejącymi atrybutami i wartościami, jak również tworzyć nowe atrybuty i wartości. Wszystko z programu, bez konieczności dostępu do sklepu internetowego, aby to zrobić.
SPRZEDAŻ

Zarządzanie zamówieniami

Możesz sprawdzić zamówienia w swoim sklepie internetowym Prestashop lub w swoich sklepach, jeśli korzystasz z multistore, a także z fizycznych sklepów. Możesz zmienić status wielu zamówień z jednego sklepu na raz. Generuj slipy zamówień za pomocą niestandardowego szablonu. Tworzenie nowych zamówień i edycja istniejących. Będziesz mógł szybko przejrzeć oczekujące zamówienia. Możesz generować etykiety wysyłkowe lub zarządzać wysyłką z refundacjami. Na pierwszy rzut oka widać wszystkie informacje o zamówieniu, produkty i ilości, podział na sumy, informacje o rachunkach i wysyłce klienta, wiadomości związane z zamówieniem,…
Możesz również zarządzać płatnościami swoich zamówień, sprawdzając wszystkie dokonane płatności, zarówno całkowite jak i częściowe, i dodawać do nich płatności.
Zarządzaj, jeśli zamówienie jest płatne w terminach płatności, płatności w toku, płatności już wymagalne i termin płatności każdego z nich. Będziesz otrzymywał alerty z płatnościami, które są należne każdego dnia, tak abyś nie musiał być na górze tego zadania, system działa dla Ciebie i ostrzega Cię, kiedy musisz interweniować.

Zamówienia z dostawami częściowymi

Jeśli musisz dokonać częściowych wysyłek, pozostawiając produkty, których nie masz na magazynie, z InnovaCommerce możesz zarządzać i sprawdzać zamówienia w stanie “Częściowa wysyłka”, będąc w stanie wygenerować dowód dostawy dla zapakowanych zamówień, a inny inny dla zamówień, które mają być zapakowane. Będziesz miał całkowitą kontrolę nad produktami, które musisz jeszcze zapakować i wysłać.

Zlecenia do wysłania

Pozwala to na konsultowanie zamówień, które nie zostały jeszcze wysłane. Generuje etykiety wysyłkowe dla każdego zamówienia, wskazując liczbę opakowań w zamówieniu i czy zamówienie jest wysyłane z refundacją. System będzie Cię informował poprzez alerty o oczekujących zamówieniach i wygeneruje nowy alert, jeśli pojawią się aktualizacje oczekujących zamówień.

Będziesz mógł sprawdzić wśród zamówień oczekujących na wysyłkę, tych, które oczekują na zapakowanie i będziesz mógł oznaczyć produkty, które zostały już zapakowane, aby mieć rejestr zapakowanych jednostek i tych, które mają być zapakowane. System będzie Cię informował poprzez powiadomienia o zamówieniach, które mogą być pakowane wraz z dostępnymi zapasami.

Zarządzanie zwrotami

Zarządzaj z InnovaCommerce zwrotami towarów. Możesz sprawdzać anulowane lub zwrócone zamówienia, zwracać towary i tworzyć bony zwrotne na te produkty, które możesz zrealizować w InnovaCommerce TPV lub w swoim sklepie internetowym.

Zarządzanie budżetem

Zrób wycenę z InnovaCommerce i wyślij ją bezpośrednio do swoich klientów pocztą elektroniczną. Możesz oznaczyć budżety jako zaakceptowane i przekształcić je bezpośrednio w zamówienie, tak aby klient musiał tylko dokonać płatności i wysłać mu fakturę raz oznaczoną jako zapłacona. Niezbędne narzędzie dla każdego handlowca.
FAKTUROWANIE

Linie rozliczeniowe

Możesz stworzyć różne linie rozliczeniowe z różnymi prefiksami i numeracją, aby wystawiać faktury swojej firmy. Możesz mieć różne linie rozliczeniowe, jeśli masz kilka sklepów lub magazynów fizycznych, lub jeśli chcesz rozróżnić według aktywności, jeśli jesteś poświęcony kilku rzeczom.

Zarządzanie fakturami sprzedaży

Z InnovaCommerce możesz zarządzać wszystkimi swoimi fakturami, mając możliwość generowania faktur dla każdej z linii rozliczeniowych stworzonych dla Twojej firmy lub pobierania faktur wystawionych w Twoim sklepie internetowym Prestashop. Możesz mieć jedną linię rozliczeniową dla swojej fizycznej firmy lub kilka i inny dla swojego sklepu internetowego. Będziesz mógł łatwo wyeksportować wszystkie faktury, aby wysłać je do agencji.

Obsługiwane zarządzanie fakturami

Aby zachować prawidłową kontrolę nad wszystkimi Twoimi wydatkami, udostępniamy Ci tę sekcję, dzięki której możesz dodać wszystkie obsługiwane faktury i ich status. Śledź, czy już je zapłaciłeś, czy też oczekujesz na zapłatę w banku. Bardzo przydatne do późniejszej księgowości.

Dopłata wyrównawcza

Z InnovaCommerce możesz zarządzać klientami, którzy wymagają dopłaty, tak abyś mógł wygenerować niezbędne faktury z tą koncepcją. Musisz mieć w swoim sklepie internetowym dopasowany moduł dopłaty do Prestashop od Innovadeluxe. Moduł można kupić na stronie www.innovadeluxe.com.
Funkcjonalność dla Hiszpanii i innych krajów o tej samej operacji.
SHOPPING

Zarządzanie zamówieniami dostawców

Pełne zarządzanie zamówieniami na towary dla dostawców. W InnovaCommerce możesz zamówić swoje produkty u dostawców, z którymi współpracujesz. Będziesz mógł odebrać towar wysłany przez swoich dostawców i dodać towar bezpośrednio do magazynu odbiorczego.

Dostawcy i producenci

Możesz zarządzać swoimi dostawcami lub producentami i szybko dodawać nowe. Niezbędne informacje pozwalające na śledzenie katalogu produktów. Informacje, które mogą być wykorzystane zarówno dla lokalnego sklepu, jak i dla Prestashop.

Składanie zamówień z tytułu sprzedaży

Jeśli zamówiłeś znaczną ilość produktów i wyczerpałeś zapasy, z InnovaCommerce będziesz mógł zamówić bezpośrednio u swojego dostawcy ze sprzedaży. Bardzo przydatne dla zamówień na żądanie produktów niedostępnych w Twoim sklepie i które musisz kupić, aby obsłużyć swoich klientów.

Zamawianie według minimalnych zapasów

Będziesz mógł ustawić minimalne ostrzeżenia o zapasach, tak aby po osiągnięciu ustalonego limitu można było składać zamówienia u swoich dostawców. W ten sposób nigdy nie zabraknie ci towaru, który sprzedajesz najwięcej. Nie musisz być stale świadomy swoich zapasów, ponieważ InnovaCommece pracuje dla Ciebie.
RAPORTY

Informacje o kliencie

InnovaCommerce pozwala na tworzenie raportów z informacjami o klientach Twojego sklepu internetowego lub fizycznych sklepów. Możesz filtrować według identyfikatora klienta, grupy, do której należy, daty rejestracji w sklepie lub według jego wieku, a także dokonać podziału adresów lub zamówień złożonych dla każdego z nich między innymi.

Informacje o odpowietrznikach

InnovaCommerce pozwala na tworzenie raportów sprzedaży, aby śledzić, które zamówienia są najczęściej składane w Twoim sklepie. Możesz filtrować sprzedaż swojego sklepu według klientów, statusu, identyfikatorów, utworzonych dat, a nawet rozbijać produkty związane z każdą sprzedażą.

Sprawozdania z zakupów

InnovaCommerce pozwala na tworzenie szczegółowych raportów o wszystkich zakupach od dostawców, dzięki czemu można filtrować wśród zakupów od każdego dostawcy, według daty lub statusu, a także tworzyć zestawienia produktów zawartych w każdym zakupie, aby wiedzieć, które z nich zostały zakupione najbardziej.

Sprawozdania dotyczące produktów

Dzięki InnovaCommerce można tworzyć szczegółowe raporty dotyczące katalogu produktów, wśród których można filtrować według kategorii, odniesienia, nazwy, ID, dostawcy, daty utworzenia, … i uzyskać pełny podział kombinacji. Będziesz mógł uzyskać bardzo cenne informacje dla swojej firmy.

Raporty inwentaryzacyjne

Będziesz mógł tworzyć szczegółowe raporty o stanie zapasów produktów Twojej firmy, mając możliwość filtrowania według kategorii produktu, referencji, nazwy, ID, daty utworzenia lub magazynu, w którym jest dostępny (tylko prestashop 1.6), otrzymasz raport o marżach i wartości zapasów zarówno w cenie zakupu jak i w cenie detalicznej.
Charakterystyka POS

Wszechstronność

  • W pełni automatyczny Prestashop TV, zapomnij o skomplikowanych ustawieniach lub nieplanowaniu w swoich zapasach.
  • Można utworzyć wiele terminali z niestandardowymi konfiguracjami na urządzenie.
  • Optimized for both touch and keyboard/mouse use.
  • Problemowa nawigacja pomiędzy kategoriami produktów
  • Konfiguracja w kilku krokach, można rozpocząć pracę w mniej niż 5 minut.
  • Prosty w użyciu, kompatybilny ze wszystkimi drukarkami USB i czytnikami biletów na rynku. Jeśli Twój czytnik i drukarka są zainstalowane i działają w systemie Windows, nie martw się z InnovaCommerce będą działać.
  • potrzebny jest centralny serwer, integruje się z Twoim serwerem WWW.
  • Dostosuj ceny w swoim sklepie. Wystarczy stworzyć grupę, zmienić jej zasady ustalania cen i powiązać je z klientem POS.
  • różne podatki dla różnych sklepów. Skonfiguruj adresy sklepów z backoffice’u Prestashop, a InnovaCommerce automatycznie wykryje podatki w Twojej okolicy.
  • Szybko przeglądaj dane z ostatniej sprzedaży: Ilość, ilość dostarczona i zmiana

Wygląd

  • Totalna personalizacja zakupu biletu. Możesz dostosować tekst nagłówka, podgłówka i stopki.
  • Możecie dodać swoje logo do biletu, aby zastosować wizerunek firmy.
  • Możesz wybrać sposób, w jaki widzisz swoje produkty i kategorie. Można wybrać tylko tekst, tylko obrazek lub oba.
  • Zdjęcia Twoich produktów i kategorii są pobierane automatycznie, z sieci, bez konieczności wcześniejszego pobierania.
  • Szybko i intuicyjnie.
  • Twój bilet nie będzie miał końca, równe produkty są zgrupowane razem i zajmują tylko jedną linię.
  • <

  • Czy obrazy w sieci się zmieniły?Wyczyść pamięć podręczną obrazu za pomocą jednego naciśnięcia przycisku, a obrazy zostaną zregenerowane po otwarciu POS.

Integracja

  • Zintegrowany w 100% z Prestashopem InnovaCommerce TPV integruje się z Prestashop w sposób przejrzysty dla użytkownika.
  • Multi-magazyn: Skonfiguruj POS do pracy z dowolnego z twoich magazynów.
  • Można mieć wiele punktów sprzedaży, z których każdy pracuje w innym magazynie lub kilka pracujących w unikalnym magazynie, będąc w stanie zidentyfikować sprzedaż każdego z punktów sprzedaży.
  • InnovaCommerce ostrzega, jeśli produkt, który chcesz dodać, nie jest dostępny w magazynie.
  • Zapomnij o sprzedaniu tego samego produktu dwa razy. Zapasy są synchronizowane automatycznie, bez przerw i niedopasowań.
  • Obowiązują wszystkie zasady ustalania cen i rabatów w Prestashopie. Obowiązują zarówno zasady dotyczące produktów, jak i kategorii.
  • Ceny sprzedaży będą takie same jak na stronie internetowej.
  • Pozwala na zbieranie zamówień złożonych w sieci i oczekujących na płatność za pomocą prostego kliknięcia. ( Związany z naszym modułem płatności w sklepie, można go kupić w Innovadeluxe).

Lojalność

  • pozwala na powiązanie sprzedaży z punktu sprzedaży z klientem Twojego sklepu internetowego, dzięki czemu faktura zostanie utworzona automatycznie i będzie dostępna do pobrania z konta klienta.
  • Przestrzegaj punktów lojalnościowych skonfigurowanych w Prestashopie i zgromadzonych w sklepie internetowym.
  • Generuj punkty lojalnościowe dla swoich klientów przy każdym zakupie.
  • pozwala na korzystanie z kuponów rabatowych i biletów podarunkowych zgromadzonych lub utworzonych z Prestashop w punkcie sprzedaży.
  • Pozwala na zniżki na zakup ręcznie. Zniżki te są odzwierciedlone w bilecie jako nowa linia.
  • Uszanuj spersonalizowane rabaty dla każdego klienta. Twoja cena będzie taka sama jak w sklepie internetowym.
  • Wpłaty na konto. System kredytowy klienta zintegrowany bezpośrednio z POS.

Użyteczność

  • Quick komendy do sterowania POS z pola wyszukiwania.
  • Dodaj swoje produkty i kombinacje używając ich kodów kreskowych.
  • Użyj “%”, a następnie numer, aby szybko zmienić ilość w następnym wierszu.
  • Użyj “+”, aby powtórzyć produkt z ostatniej linii.
  • Użyj “#” i zeskanuj kupon klienta, aby został automatycznie zastosowany do Twojego biletu.
  • Użyj “$”, a następnie ID klienta, aby szybko zmienić klientów.
  • Wprowadź do swojego biletu ręczne linie. Czy musisz naładować pojęcie, które nie istnieje jako produkt? Stwórz ręczną linię, a zostanie ona automatycznie odzwierciedlona w bilecie, na fakturze klienta i w Twoim Prestashop backoffice.
  • .

  • Dodałeś produkt dwa razy? Zmień linię ręcznie lub po prostu usuń ją. Nie martw się, że Twoje akcje zostaną natychmiast zaktualizowane.
  • Musisz wrócić? Zmodyfikuj linię i ustaw jednostki, które mają być zwrócone w pozycji ujemnej. Automatycznie stan magazynowy zostanie zaktualizowany i zostanie utworzone zamówienie z ilością ujemną.
  • Zaparkuj bilety i odzyskaj sprzedaż później, akcje pozostaną zniżkowe.
  • Anuluj bilety za jednym naciśnięciem przycisku, magazyn zostanie automatycznie uzupełniony.
  • Szybko przeglądaj drzewo kategorii z paska kategorii. Wróć do górnego węzła lub do strony głównej tylko poprzez naciśnięcie przycisku.

Kontrola i bezpieczeństwo

  • Zakończenie i zamknięcie pożądanego przedziału czasowego. Zamknięć można dokonywać na zmianę, codziennie, co tydzień…
  • Check the history of the closings made in the terminal and at a glance you can check the economic data of it.
  • Wypłaty gotówkowe i wpływy gotówkowe Odzwierciedla on wszystkie ruchy, które są wykonywane na Twoim POS.
  • Sprawdzaj wszystkie zdarzenia, które są dokonywane w Terminalu. Z historii zamknięć można sprawdzić wypłaty gotówki i wpisy do kasy wraz z odpowiadającą im koncepcją oraz ręcznymi otworami szuflady wykonanymi z kasy, a także pracownika, który dokonał zdarzenia.
  • Oferuj bezpieczeństwo swoim klientom w płatnościach na konto. Płatności te wygenerują specjalny bilet z podpisem potwierdzającym ich tożsamość.
  • Dostęp do aplikacji odbywa się poprzez konto pracownika. Wszystkie zdarzenia i operacje są związane z ID pracownika.
  • Wszystkie operacje w bazie danych Twojego sklepu to ACID
    http://es.wikipedia.org/wiki/ACID

Peryferie

  • Czy mój czytnik biletów jest kompatybilny? Czy moja drukarka jest kompatybilna? To częste pytania, a odpowiedź w prawie wszystkich przypadkach brzmi “TAK”. Jeśli twoja drukarka i “pistolet” są poprawnie skonfigurowane w systemie Windows, nie będziesz miał problemu z pracą z InnovaCommerce.
  • .

Multi-idioma

  • Dostępny w języku angielskim
  • Dostępny w języku angielskim
  • Dostępny w języku francuskim
  • Dostępny w języku portugalskim
  • Dostępny w języku włoskim
Galeria zdjęć

Różne zastosowania punktów sprzedaży InnovaCommerce

InnovaCommerce multi-channel, multi-environment, multi-shop i multi-vendor Point-of-Sale Terminal, nie znajdziesz nic podobnego.

InnovaCommerce POS może być używany w różnych środowiskach: wirtualny sklep z fizycznym sklepem, sklep internetowy z kilkoma fizycznymi sklepami, fizyczny sklep z lokalnym serwerem bez sklepu internetowego, a nawet może być używany w ramach franczyzy z różnymi możliwościami.

Sklep internetowy Prestashop + 1 terminal POS

Sklep internetowy Prestashop + 1 terminal POS

Jest to najprostsza konfiguracja. Jest to właściwa konfiguracja dla fizycznego sklepu z tylko jednym terminalem POS, który chce mieć sprzedaż zsynchronizowaną z wirtualnym sklepem Prestashop. Jest to standardowa konfiguracja dla zdecydowanej większości handlowców.

Sklep fizyczny z lokalnym serwerem (bez sklepu internetowego) + 1 punkt sprzedaży (POS)

Sklep fizyczny z lokalnym serwerem (bez sklepu internetowego) + 1 punkt sprzedaży (POS)

Jest to właściwa konfiguracja dla fizycznego sklepu z tylko jednym terminalem POS, który nie chce mieć sklepu internetowego, potrzebuje tylko jednego terminalu POS do ładowania przy kasie. W ten sposób będziesz pracować bardzo szybko i bez możliwości przecięcia połączeń. Ale daje to możliwość stworzenia sklepu internetowego w przyszłości i przekazania wszystkich danych w ciągu zaledwie kilku minut. Moglibyśmy zająć się całym tym procesem migracji z pełną gwarancją.

Sklep internetowy Prestashop + różne terminale POS

Sklep internetowy Prestashop + różne terminale POS

Jest to właściwa konfiguracja dla fizycznego sklepu, który posiada kilka lad i chce mieć terminal POS w każdej z nich, tak aby różni pracownicy mogli otrzymać zapłatę, a także chce, aby cała sprzedaż była zsynchronizowana z Twoim wirtualnym sklepem Prestashop.

Sklep internetowy Prestashop + kilka fizycznych sklepów z tylko jednym terminalem POS na sklep

Sklep internetowy Prestashop + kilka fizycznych sklepów z tylko jednym terminalem POS na sklep

Jest to właściwa konfiguracja dla sieci fizycznych sklepów, które muszą mieć system POS w każdym fizycznym sklepie, a także chcą, aby cała sprzedaż była zsynchronizowana z ich wirtualnym sklepem Prestashop, ale muszą mieć zróżnicowane zapasy dla każdego fizycznego sklepu.

Sklep internetowy Prestashop + kilka sklepów fizycznych z kilkoma terminalami POS w każdym sklepie

Sklep internetowy Prestashop + kilka sklepów fizycznych z kilkoma terminalami POS w każdym sklepie

Jest to właściwa konfiguracja dla sieci fizycznych sklepów, które muszą mieć kilka terminali POS (punkt sprzedaży) na sklep, po jednym w każdym punkcie sprzedaży, tak aby różni pracownicy mogli otrzymywać wynagrodzenie, a także chcą, aby wszystkie te sprzedaże były zsynchronizowane z ich wirtualnym sklepem Prestashop, a także muszą mieć zróżnicowane zapasy dla każdego fizycznego sklepu i kontrolować sprzedaż każdego punktu sprzedaży na pracownika.

Sklep internetowy Prestashop + tylko jeden punkt sprzedaży (POS) na sklep franczyzowy

Sklep internetowy Prestashop + tylko jeden punkt sprzedaży (POS) na sklep franczyzowy

Jest to najprostsza konfiguracja dla franczyzy. Jest to właściwa konfiguracja dla fizycznego sklepu z jednym tylko punktem sprzedaży (POS), który chce mieć sprzedaż zsynchronizowaną z wirtualnym sklepem Prestashop udostępnionym przez franczyzę. Byłoby to dla sklepu niezależnego od franczyzy, bez kontroli tego w katalogu i jego sprzedaży.

Sklep internetowy Prestashop + Różne terminale w punktach sprzedaży (POS) na sklep franczyzowy

Sklep internetowy Prestashop + Różne terminale w punktach sprzedaży (POS) na sklep franczyzowy

Jest to najprostsza konfiguracja dla franczyzy z dużymi sklepami. Jest to właściwa konfiguracja dla fizycznego sklepu, który ze względu na swoją wielkość musi posiadać kilka terminali w punktach sprzedaży (POS), po jednym na każdą ladę w sklepie, tak aby mógł pobierać opłaty od kilku pracowników jednocześnie i który chce mieć sprzedaż zsynchronizowaną z wirtualnym sklepem Prestashop, który zapewnia franczyza. Byłoby to dla sklepu niezależnego od franczyzy, bez kontroli nad tym w katalogu i jego sprzedaży.

Prestashop online multistore + 1 terminal POS na sklep franczyzowy + centralne sterowanie

Prestashop online multistore + 1 terminal POS na sklep franczyzowy + centralne sterowanie

Jest to właściwa konfiguracja dla sieci fizycznych sklepów, które mają po jednym wirtualnym sklepie Prestashop, które potrzebują tylko jednego punktu sprzedaży (POS) w każdym fizycznym sklepie, a także chcą, aby wszystkie te sprzedaży były zsynchronizowane z ich sklepu internetowego Prestashop. Ponadto, w tej konfiguracji, sklep główny franczyzobiorcy (Multi-Store) kontroluje cały katalog produktów oferowanych przez sklepy franczyzowe, kontrolując nawet ich sprzedaż, dzięki czemu do franczyzobiorców, którzy sprzedają najwięcej, można zastosować specjalne ceny. Franczyza miałaby dostęp do wszystkich konfiguracji swoich sklepów franczyzowych jako super-administratorzy.

Prestashop online multi-shop + kilka Punktów Sprzedaży (POS) na sklep franczyzowy + centralna kontrola

Prestashop online multi-shop + kilka Punktów Sprzedaży (POS) na sklep franczyzowy + centralna kontrola

Jest to właściwa konfiguracja dla sieci fizycznych sklepów, z których każdy posiada wirtualny sklep Prestashop, które potrzebują kilku terminali POS w każdym fizycznym sklepie, po jednym dla każdego licznika w sklepie, tak aby inni pracownicy mogli być opłacani, a także chcą, aby wszystkie te sprzedaże były zsynchronizowane z ich wirtualnym sklepem Prestashop, ale muszą mieć różną sprzedaż dla każdego punktu sprzedaży na pracownika. Ponadto, w tej konfiguracji, sklep główny (Multi-Store) franczyzobiorcy kontroluje cały katalog produktów oferowanych do sklepów franczyzowych, kontrolując nawet ich sprzedaż, dzięki czemu może stosować specjalne ceny dla sklepów franczyzowych, które sprzedają najwięcej. Franczyza miałaby dostęp do wszystkich konfiguracji swoich sklepów franczyzowych jako super-administratorzy.

Pomożemy ci?

Porozmawiaj z nami i wyjaśnij swój projekt, abyśmy mogli Ci doradzić.

© 2019 Copyright IDX Innovadeluxe. Wszelkie prawa zastrzeżone. Marka InnovaCommerce jest własnością Innovadeluxe Diseño y Desarrollo Web, S.L. Każda inna marka wymieniona na tej stronie jest wyłączną własnością jej właściciela i jest wymieniana przez Innovadeluxe wyłącznie w celach informacyjnych.

Zapisz się do Newslettera

Zapisz się do Newslettera

Zapisz się do naszego newslettera, aby być informowanym o nowościach i ofertach InnovaCommerce, otrzymasz również bezpłatne informacje na temat wskazówek marketingowych, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie.



Zapisałeś się z powodzeniem